JIVE.chat maakt van kennis en informatie een gesprek.

Dé chatbot voor jouw organisatie. Wil jij je klanten sneller en beter helpen, zonder dat het jou meer tijd kost? JIVE.chat is de ideale online servicemedewerker. JIVE leeft op je website, op je social media en in de chatapplicaties van je klanten. Altijd bereikbaar, overal en super slim!

Binnenkort beschikbaar!

Lees meer Demo
publishedMedia/06de48d8a3bf42d5efd643b7fe1c7668.png?timestamp=2017-09-18 09:58:40.580

Wat kan JIVE.chat eigenlijk?

Vanalles! JIVE kent je organisatie, je website en je klanten door en door.

En hoe werkt dat dan?

Nou, zo:

Communicatie zonder grenzen

De JIVE chatbot is een ster in communicatie. Dankzij 'Natural Language Processing' begrijpt het geschreven en gesproken tekst in uw digitale omgeving.

Media/be819110d010549f6cc2b19f1288e836

Intelligentie door koppelingen

De JIVE chatbot haalt zijn kracht uit de verschillende koppelingen online. JIVE leest gegevens uit, leert continu bij en legt contextuele verbanden.

  • Website

    JIVE kan makkelijk gekoppeld worden aan bestaande websites en chatimplementaties. Zo sluit de chatbot naadloos aan op jouw organisatie online.
  • Chatdiensten

    Naast websites kan Jive gekoppeld worden aan verschillende chatdiensten zoals Facebook Messenger en Twitter.

  • Vriendelijk

    Geef de JIVE Chatbot een eigen vriendelijk karakter door bijvoorbeeld de welkomst en afscheidsboodschap te personaliseren.

  • En nog veel meer

    Vragen beantwoorden, een collega te hulp vragen, direct service regelen. Het kan binnenkort allemaal.

  • IRIS

    JIVE is geboren binnen IRIS. Met JIVE kunnen gebruikers snel informatie opvragen en hier onmiddelijk op handelen. JIVE beantwoordt vragen, plant en doet.
  • Webcrawl

    De JIVE chatbot is slim genoeg om zelf op zoek te gaan. Wijs een website aan en JIVE vist zelfs de meest verstopte FAQ vraag boven water.
  • APIs

    JIVE wordt slimmer en kan meer door kennis en functionaliteit over te nemen van diensten over de hele wereld. Voorbeelden: routes bepalen met 9292OV of het ophalen van nieuws en weer op basis van de locatie.
  • Database

    JIVE snapt databases. Elke vorm van dataopslag wordt moeiteloos uitgelezen en gepresenteerd aan de gebruiker. Data wordt informatie dankzij verbanden die JIVE legt op basis van ervaring.

Communicatie zonder grenzen

De JIVE chatbot is een ster in communicatie. Dankzij 'Natural Language Processing' begrijpt het geschreven en gesproken tekst in uw digitale omgeving.

  • Website

    JIVE kan makkelijk gekoppeld worden aan bestaande websites en chatimplementaties. Zo sluit de chatbot naadloos aan op jouw organisatie online.
  • Chatdiensten

    Naast websites kan Jive gekoppeld worden aan verschillende chatdiensten zoals Facebook Messenger en Twitter.

  • Vriendelijk

    Geef de JIVE Chatbot een eigen vriendelijk karakter door bijvoorbeeld de welkomst en afscheidsboodschap te personaliseren.

  • En nog veel meer

    Vragen beantwoorden, een collega te hulp vragen, direct service regelen. Het kan binnenkort allemaal.

Intelligentie door koppelingen

De JIVE chatbot haalt zijn kracht uit de verschillende koppelingen online. JIVE leest gegevens uit, leert continu bij en legt contextuele verbanden.

  • IRIS

    JIVE is geboren binnen IRIS. Met JIVE kunnen gebruikers snel informatie opvragen en hier onmiddelijk op handelen. JIVE beantwoordt vragen, plant en doet.
  • Webcrawl

    De JIVE chatbot is slim genoeg om zelf op zoek te gaan. Wijs een website aan en JIVE vist zelfs de meest verstopte FAQ vraag boven water.
  • APIs

    JIVE wordt slimmer en kan meer door kennis en functionaliteit over te nemen van diensten over de hele wereld. Voorbeelden: routes bepalen met 9292OV of het ophalen van nieuws en weer op basis van de locatie.
  • Database

    JIVE snapt databases. Elke vorm van dataopslag wordt moeiteloos uitgelezen en gepresenteerd aan de gebruiker. Data wordt informatie dankzij verbanden die JIVE legt op basis van ervaring.