Media/a6355184f6019d06bbe9fba6a6426e8a

IRIS geeft je de bouwstenen om service voor je klanten én organisatie verleidelijk eenvoudig te maken

IRIS biedt één platform aan voor al je service. Je regelt feilloos je klantcontact, gegevens, afspraken en alle zaken en taken die hieruit voortkomen. En je klant? Die kan zelf eenvoudig zaken regelen op je website of zelfs via onze chatbot! IRIS geeft je organisatie een nieuwe werkervaring die naadloos integreert met je bestaande systemen.

Lees meer Demo

IRIS is...

Service is in elke organisatie anders. Daarom is IRIS modulair en krijg je alleen wat jouw organisatie nodig heeft. En groeit je organisatie? Dan groeit IRIS met je mee.

Media/b64819bbbde61c690ebcdccfcb7ce997

Mobile First
IRIS is ontwikkelt om responsive te werken op telefoon, tablet en desktop computer.

Media/4c303f47106e3b245f9ac9cfe24b0c9e

Veilig
Doormiddel van de laatste technieken is je data in IRIS veilig op het internet.

Media/3f9b80cbaf888ba0c5f2057c20e593f8

Modulair
Je kiest welke modules passen bij je organisatie. Zo heb je een platform op maat.

Media/3e353f9f510713dd3342156414d0eeb7

Koppelingen
IRIS koppelt naadloos met je huidige software voor een gestroomlijnde ervaring.

Klant en Service

Alle communicatie op één plek

Contact met je klant gaat allang niet meer op één manier. Ze bellen, e-mailen en WhatsAppen erop los. Onze klantenservice zorgt dat alle gegevens, aanvragen en contactmomenten van je klanten overzichtelijk en inzichtelijk zijn.

Slimme suggesties

Niet alleen dat, maar ook komen de juiste collega's naar voren op het juiste moment. Bijvoorbeeld om een klantvraag af te handelen die voor een specifieke afdeling is bedoeld.

Continu verbeteren

Uitgebreide rapportages over de prestaties binnen de klantenservice geven je organisatie de tools om continu te verbeteren en inzichten te vergaren.

Eén integraal klantbeeld

IRIS zorgt voor één integraal klantbeeld, alle klantinformatie bij elkaar. Alle klantcontacten op de tijdlijn en altijd weten wat de huidige status is.

Slimme beoordelingen

IRIS beoordeelt complexe vragen volledig zelfstandig met IRIS beslisbomen. Hierbij houdt ze rekening met alle klantvragen en beschikbare data van de klant.

Kennis geïntegreerd

IRIS zorgt ervoor dat alle kennis, beleid en procedures altijd bij de hand is. IRIS weet welke kennis relevant is op welk moment!

Zaken en Taken

Het juiste teamlid voor de juiste taak.

Dankzij Zaken en Taken ben je altijd up-to-date van je eigen taken én die van je team. Je wijst eenvoudig taken toe of neemt ze over. Dankzij de track & trace en het berichtensysteem is iedereen in het team op de hoogte van de status van een zaak.

Media/e915db8f62c2adcf153f3e364f1aaf86
In de wijk

Zaken en Taken is een krachtige samenwerkingstool op de computer en mobiel. Als je op pad bent heb je altijd je takenlijst op zak. Via Zaken en Taken kun je makkelijk communiceren over de zaak die je aan het afhandelen bent en voorkom je dat je onnodig terug naar het kantoor moet voor meer informatie.

Online dienstverlening

Zelfservice, altijd en overal

Jouw service moet eenvoudig te gebruiken zijn voor je klanten, 24/7 en op elk apparaat. Dankzij onze corporate websites met zelfbediening hebben je klanten zo hun zaken geregeld. Ze hebben inzicht in hun eigen dossier met relevante gegevens en de huidige stand van zaken.

Zo snel mogelijk weer weg

Gebruikers komen meestal op een website met een helder idee wat ze willen doen. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk gebeuren. Onze websites zorgen ervoor dat ze deze taak of de informatie snel hebben gevonden en dat ze vervolgens ook zelf hun zaken kunnen regelen. Onze websites zorgen voor een snelle, fijne ervaring waardoor je klant snel weer weg is, maar graag weer terugkomt.

Mailing

De juiste e-mails op het juiste moment

Je klant wordt op relevante momenten op de hoogte gesteld van bijvoorbeeld betalingen en notificaties. Zo mist je klant niks belangrijks. De mailings worden direct toegevoegd aan het dossier van je klant.

Eenvoudig mooi

Mooie nieuwsbrieven voor de juiste doelgroep op een eenvoudige manier. Met drag-en-drop zet je zo je nieuwsbrief in elkaar, geoptimaliseerd voor elk apparaat. Dankzij het dashboard met rapportages krijg je inzicht in de prestaties van de verschillende mailings.

Intranet

Virtuele werkplek

Jouw organisatie gaat ook online door: misschien is niet iedereen elke dag op kantoor, krijg je ‘s avonds nog goede inzichten of wil je gewoon informatie delen over het bedrijfsuitje. Dankzij updates, polls en enquêtes kan iedereen in de organisatie meedenken en betrokken raken.

Integreert met jouw favoriete producten

Het Intranet integreert met alle andere IRIS modules en met pakketten als Office365 en Yammer, waardoor het in te zetten is op de manier die bij jouw organisatie past.

Planning

Het nieuwe plannen

Plannen kan soms heel lastig zijn, vooral voor grote groepen of organisaties. Planning maakt plannen makkelijk door agenda's automatisch op elkaar af te stemmen. Je hoeft nooit meer eindeloze heen-en-weer gesprekken te voeren met opsommingen van data en tijden.

Tijd in blokken

Agenda’s hebben bezette tijden en beschikbare tijden. Planning presenteert de beschikbare tijden van de juiste medewerker, voor de juiste taak, aan uw klanten op een gebruiksvriendelijke manier. De klant plant online, op uw website, een afspraak op de gewenste datum en tijd.

Synchronisatie met je persoonlijke agenda

Iedereen heeft een favoriete agenda: of dat nou Outlook is of Google Calendar. Planning synchroniseert de afspraken met je persoonlijke agenda. Uw medewerker ziet de afspraak automatisch in zijn eigen vertrouwde agenda terug dankzij slimme koppelingen met Google en Microsoft Exchange.

JIVE.chat

Communicatie zonder grenzen

JIVE.chat is een geavanceerde chatbot die méér te bieden heeft. JIVE leeft waar jij of je klant dat wil: Je website, Facebook Messenger, Alexa… De mogelijkheden zijn groots. Door middel van Natural Language Processing begrijpt JIVE wat er geschreven of gesproken wordt.

Intelligentie door koppelingen

JIVE is ook slim met data en informatie: hij leest in mum van tijd je website uit, kan soepel omgaan met API’s en databases. Natuurlijk kan je ook een handmatige Q&A toevoegen. JIVE geeft context aan data en informatie en levert zo het juiste antwoord.

JIVE en IRIS

Samen met IRIS is JIVE nog krachtiger: klanten kunnen zaken direct met de chatbot regelen zoals het afhandelen van complexe beoordelingen (zoals betalingsregelingen), plannen van afspraken en meer. JIVE is geboren vanuit IRIS en sluit naadloos aan op alle voorgaande genoemde modules.

JIVE.chat is ook als apart product beschikbaar. Lees meer op de JIVE pagina.

Ga naar JIVE.chat

De modules

Klant en service

Alle communicatie op één plek

Contact met je klant gaat allang niet meer op één manier. Ze bellen, e-mailen en WhatsAppen erop los. Onze klantenservice zorgt dat alle gegevens, aanvragen en contactmomenten van je klanten overzichtelijk en inzichtelijk zijn.

Slimme suggesties

Niet alleen dat, maar ook komen de juiste collegas naar voren op het juiste moment. Bijvoorbeeld om een klantvraag af te handelen die voor een specifieke afdeling is bedoeld.

Continu verbeteren

Uitgebreide rapportages over de prestaties binnen de klantenservice geven je organisatie de tools om continu te verbeteren en inzichten te vergaren.

Eén integraal klantbeeld

IRIS zorgt voor één integraal klantbeeld, alle klantinformatie bij elkaar. Alle klantcontacten op de tijdlijn en altijd weten wat de huidige status is.

Slimme beoordelingen

IRIS beoordeelt complexe vragen volledig zelfstandig met IRIS-beslisbomen. Hierbij houdt ze rekening met alle klantvragen en beschikbare data van de klant.

Kennis geïntegreerd

IRIS zorgt ervoor dat alle kennis, beleid en procedures altijd bij de hand is. IRIS weet welke kennis relevant is op welk moment!

Zaken en taken

Het juiste teamlid voor de juiste taak.

Dankzij zaken en taken ben je altijd up-to-date van je eigen taken én die van je team. Je wijst eenvoudig taken toe of neemt ze over. Dankzij de track en trace en het berichtensysteem is iedereen in het team op de hoogte van de status van een zaak.

In de wijk

Zaken en Taken is een krachtige samenwerkingstool op de computer en mobiel. Als je op pad bent heb je altijd je takenlijst op zak. Via Zaken en Taken kun je makkelijk communiceren omtrent de zaak die je aan het afhandelen bent en voorkom je dat je onnodig terug naar het kantoor moet voor meer informatie.

Online dienstverlening

Selfservice, altijd en overal

Jouw service moet eenvoudig te gebruiken zijn voor je klanten, 24/7 en op elk apparaat. Dankzij onze corporate websites met zelfbediening hebben je klanten zó hun zaken geregeld. Ze hebben inzicht in hun eigen dossier met relevante gegevens en de huidige stand van zaken.

Zo snel mogelijk weer weg

Gebruikers komen meestal op een website met een helder idee wat ze willen doen. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk gebeuren. Onze websites zorgen ervoor dat ze deze taak of de informatie snel hebben gevonden en dat ze vervolgens ook zelf hun zaken kunnen regelen. Onze websites zorgen voor een snelle, fijne ervaring waardoor je klant snel weer weg is, maar graag weer terugkomt.

Mailing

De juiste e-mails op het juiste moment

Je klant wordt op relevante momenten op de hoogte gesteld van bijvoorbeeld betalingen en notificaties. Zo mist je klant niks belangrijks. De mailings worden direct toegevoegd aan het dossier van je klant.

Eenvoudig mooi

Mooie nieuwsbrieven voor de juiste doelgroep op een eenvoudige manier. Met drag-en-drop zet je zo je nieuwsbrief in elkaar, geoptimaliseerd voor elk apparaat. Dankzij het dashboard met rapportages krijg je inzicht in de prestaties van de verschillende mailings.

Intranet

Virtuele werkplek

Jouw organisatie gaat ook online door: misschien is niet iedereen elke dag op kantoor, krijg je ‘s avonds nog goede inzichten of wil je gewoon informatie delen over het bedrijfsuitje. Dankzij updates, polls en enquêtes kan iedereen in de organisatie meedenken en betrokken raken.

Integreert met jouw favoriete producten

Het Intranet integreert met alle andere IRIS-modules en met pakketten als Office365 en Yammer, waardoor het in te zetten is op de manier die bij jouw organisatie past.

Planning

Het nieuwe plannen

Plannen kan soms heel lastig zijn, vooral voor grote groepen of organisaties. Planning maakt plannen makkelijk door agenda's automatisch op elkaar af te stemmen. Je hoeft nooit meer eindeloze heen-en-weer gesprekken te voeren met opsommingen van data en tijden.

Tijd in blokken

Agenda’s hebben bezette tijden en beschikbare tijden. Planning presenteert de beschikbare tijden van de juiste medewerker, voor de juiste taak, aan uw klanten op een gebruiksvriendelijke manier. De klant plant online, op uw website, een afspraak op de gewenste datum en tijd.

Synchronisatie met je persoonlijke agenda

Iedereen heeft een favoriete agenda: of dat nou Outlook is of Google Calendar. Planning synchroniseert de afspraken met je persoonlijke agenda. Uw medewerker ziet de afspraak automatisch in zijn eigen vertrouwde agenda terug dankzij slimme koppelingen met Google en Microsoft Exchange.

JIVE.chat

Communicatie zonder grenzen

JIVE.chat is een geavanceerde chatbot die méér te bieden heeft. JIVE leeft waar jij of je klant dat wil: Je website, Facebook Messenger, Alexa… De mogelijkheden zijn groots. Door middel van Natural Language Processing begrijpt JIVE wat er geschreven of gesproken wordt.

Intelligentie door koppelingen

JIVE is ook slim met data en informatie: hij leest in mum van tijd je website uit, kan soepel omgaan met API’s en databases. Natuurlijk kan je ook een handmatige Q&A toevoegen. JIVE geeft context aan data en informatie en levert zo het juiste antwoord.

JIVE en IRIS

Samen met IRIS is JIVE nog krachtiger: klanten kunnen zaken direct met de chatbot regelen zoals het afhandelen van complexe beoordelingen (zoals betalingsregelingen), plannen van afspraken en meer. JIVE is geboren vanuit IRIS en sluit naadloos aan op alle voorgaande genoemde modules.

JIVE.chat is ook als apart product beschikbaar. Lees meer op de JIVE pagina.

Ga naar JIVE.chat

Deze bedrijven gingen je voor...

En nog veel meer...